niedziela, 25 stycznia 2015

Liebster Award #5

Nominację otrzymałam od  Mo Nia ,z bloga:
Bardzo dziękuję miśku! <3

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''.Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów ,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby ,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (nie można nominować bloga ,który Ciebie nominował) oraz zadajesz im 11 pytań (o nominacji musisz ich poinformować).

Pytania do mnie:

1.Ulubiona piosenka?
Łooo kochana ,życia by mi nie starczyło ,żeby wymienić wszystkie ^.^

2.Masz jeszcze jakiegoś bloga?
Tak ,mam.Serdecznie zapraszam! ;*

3.Kto jest twoim idolem?
Przede wszystkim mój (nasz) kochany pajacyk ,Dawid Kwiatkowski! ♥
Mam też innych ,ale ostatnio jakoś zaniedbałam ich ,co jedynie jeszcze 1D.Ich kocham całym serduszkiem ,tak jak Kwiatka <3.Przy Rihannie i Justinie jestem nadal ,ale ostatnio mniej :c

4.Wakacje czy ferie?
Wakacje.Trwają dłużej i jest cieplutko ^.^
5.Gdybyś miała możliwość przenieść się do jakiegoś dowolnego miejsca to gdzie by to było?
Londyn :D

6.Do jakich fandomów należysz?
Kwiatonator ,Directioners | Beliebes , Rihanna Navy ,ale tak jak mówiłam tą dwójkę ostatnio zaniedbałam.Jestem okropna! :c

7.Trenujesz coś? Jak tak to co?
Nic ,jestem beztalenciem! :D Jak chce coś trenować to zawsze sobie coś przy tym zrobię i na tym to się kończy xD

8.Ile masz plakatów na ścianie?
Na prawdę duuużo :)))

9.Masz jakiegoś zwierzaka?
Tak ,psa ♥

10.Posiadasz czyjeś autografy? Jak tak to czyje i ile?
Kacpra Gołdy 2,Ewy Farnej 1,Juli 2 i Libera 1 ,razem mam 6 autografów :)

11.Ulubiona słodycz?
Żelki ^.^

Moje pytania do Was:

1.Lubisz banany? :D
2.Oglądasz Reziego ...albo jakiegoś innego youtubera?
3.Co podoba Ci się najbardziej w blogowaniu?
4.Do jakich fandomów należysz?
5.Piszesz pamiętnik?
6.Twój ulubiony kolor?
7.Masz jakieś zwierzątko?
8.Jaką masz tapetę w telefonie? (daj zdjęcie) :D
9.Trampki czy szpilki?Spodnie czy sukienka?
10.Masz ,,Zniszcz ten dziennik''? :]
11.Masz jeszcze jakieś blogi?

Nominuję:


Jest tu 8 blogów ,które nominowałam.Możliwe ,że jakieś pominęłam ,przepraszam.Jestem strasznie zmęczona.Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację <3

1 komentarz: