wtorek, 20 stycznia 2015

Angeliko ,lamusie! ♥

Prezent trochę spóźniony ,przepraszam!

Przy tej niespodziance pomogło kilka osób!Dziękuję za chęci! ;*
Angelika to taki specjalny prezent.Mam nadzieję ,że Ci się spodoba! :D Długo się nad tym napracowałam.Let's go! <3

Będę szczera ,jestem kiepska w składaniu życzeń ,ale spróbuję ^.^
Życzę Ci wszystkiego co najlepsze ,spełniaj marzenia i walcz o to co kochasz!
Czasem zawodzisz się na blogu ,ale pamiętaj ,że w życiu nie zawsze jest tak wspaniale.To nie bajka.Mam nadzieję ,że pewnego dnia poznasz swojego rycerza na białym koniu ♥
Bądź szczęśliwa ,korzystaj z życia i śmiej aż do łez! :']
Zdrówka! ;*

Tą moją niespodzianką dla Ciebie jest filmik :) Obejrzyj go ,myślę ,że Ci się spodoba.
Mam przynajmniej taką nadzieję ^.^

To dla Ciebie! 



Łapaj jeszcze taki prezencik :)



Powtarzam to i powtarzam i powtórzę jeszcze raz.. :]
Spełniaj marzenia i walcz o to cho kochasz! ♥
Jesteś wspaniała! <3

2 komentarze:

  1. Jesteście najlepsi, najwspanialsi, nie da się was opisać. Kocham was tak mocno, jak.. No nawet nie wiem jak ;( Płaczę przez was, jesteście idealni, kocham was. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymałaś nominację do Liebster Awards! <3
    http://dawid-kwiatkowski-fanfiction.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń