wtorek, 30 grudnia 2014

Notka autorska

Zapewne jesteście ciekawi mojej decyzji ,prawda?
(Przepraszam jeżeli się strasznie rozpiszę ,ale chce Wam wszystko wyjaśnić)
Tak ,więc przejdę od razu do konkretów ...Co noc przed snem myślałam nad tym co będzie lepsze
 -nowe opowiadanie czy druga część.Doszłam do wniosku ,że nie mogę Wam tego zrobić i -możecie się już cieszyć- ,napiszę drugą część! :D Myślałam ,że nie będziecie chcieli dalej czytać moich wypocin ,jednak strasznie się myliłam.Prawie każdy komentarz pod ostatnim rozdziałem zawierał dwa słowa 'druga część'.Jestem szczęśliwa ,że tak się zżyliście z tym opowiadaniem.To niesamowite uczucie! :D Tak ,więc oficjalnie informuję ,że będzie druga część!! ;D

No i zostało mi jeszcze jedno pytanie.Wszystko zależy od Was :)
Postanowiłam ,że będzie również drugie opowiadanie ,tylko zastanawia mnie jedno.Byście chcieli takie opowiadanie ,gdzie Dawid nie jest sławny?Jest zwykłym nastolatkiem chodzącym do szkoły ,który jak każdy 17-latek ma swoje problemy. (W opowiadaniu miałby 17 lat).Wszystko jest już gotowe ,czekam ,aby na wasze zdanie.Rozdziały na tamtym blogu zaczęłabym publikować ,dopiero ,gdy napiszę przynajmniej do piątego ,aby mieć potem czas na pisanie tutaj.
Jeżeli się martwicie o to iż zaniedbam tego bloga to rozwieję wasze zwątpienie i powiem ,że moja kochana siostrzyczka (cioteczna) zaproponowała mi iż będzie mi podsuwać jakieś pomysły na bloga -raz tego ,raz tamtego (o ile tamten będzie).To jak?Jeżeli chcecie drugie opowiadanie mojego autorstwa ,trochę różniące się od tego ,to dajcie mi o tym znać :) . 

To drugie opowiadanie może równie dobrze poczekać aż zakończy się to ,ale jeżeli chcecie ,abym prowadziła obydwa w tym samym czasie to proszę o poinformowaniu mnie o tym ;)

Kochani dopiero sobie zdałam z tego sprawę ,gdyż wcześniej nie zwróciłam na to większej uwagi...
Jest ponad 20,000 tysięcy wyświetleń i ponad 400 komentarzy! :D wow..
To głównie wasza zasługa!Dziękuję za wsparcie!Kocham Was! <3

Ps.Pamiętajcie ,aby dać mi znać co z tym drugim opowiadaniem.

11 komentarzy:

  1. Super, że będzie druga część. :)
    Mi średnio podoba się pomysł na drugiego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być drugie opowiadanie, mi tam pasuje tylko żeby ta druga część tego pierwszego bloga tak szybko się nie skończyła :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że ten będzie prowadzony dalej i o ile tu będą pojawiały się często rozdziały i nadal będą takie ciekawe to chętnej poczytam drugiego bloga więc czekam na link! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejjj, super że druga część będzie ;d a co do drugiego bloga to moze leipej żeby był zwykłym nastolatkiem i mogłabyć iwęcj uwagi poświęcić np jego przyjaciołom że wiecej by sie dizało w tej strefie (?) XD ale czy będziesz pisać 2 naraz to zależy od cb czy dasz rade, ja z chęcią poczytam, ale jednak czytanie a pisanie rpzdziałów różni się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, będzie druga część. Tylko proszę żeby była dłuższa od tej. A co do drugiego opowiadania to mi się podoba.Nietypowy pomysł, oryginalny. Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział drugiej części i drugie opowiadanie. Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Supi będzie druga część. Drugie opowiadanie też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER ♥♥♥ Dziękuje i lepiej, żeby w 2 opowiadaniu był zwykłym nastolatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hhahaha tak to genialny pomysł żeby zrobić drugie opowiadanie gdzie Dawid nie będzie sławny, powiem Ci, że myśląc nad swoim drugim opowiadaniem o Dawidzie, chciałam tak samo zrobić no, ale teraz jak ty to pierwsza zrobiłaś to nie wiem jak z tym będzie :D Nawet nie wiesz jak się cieszę, że robisz drugą część ahhhh <3 Ale podejmujesz trochę drugie ryzyko, ja osobiście Cię podziwiam, bo sama czasem nie mam czasu napisać jednego rozdziału, na drugiego bloga, no ale ten, mam nadzieje, że Ci się uda, szkoła, przyjaciele i wgl... No podziwiam Cię! Hah, ale dasz radę. Powodzenia i szczęśliwego nowego :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (...) bo sama czasem nie mam czasu napisać jednego rozdziału, a co dopiero jakbym miała na drugiego bloga* - śpieszyłam się xd

      Usuń