sobota, 27 grudnia 2014

LBA! #4

Jejuuku *.* Bardzo dziękuję!To jest już moja czwarta nominacja :')
Jestem strasznie szczęśliwa z tego powodu!Dziękuję Wam wszystkim! <3
Nominowała mnie Klaudyna K z bloga:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloger w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę''.Jest przyznawana dla bloga o mniejszej liczbie obserwatorów ,więc daje możliwość ich rozpowszechniania.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby ,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga ,który Cię nominował." 

Pytania do mnie:

1.Twój ulubiony film?
Hmm...ja kocham filmy muzyczne typu ,,Kopciuszek:Roztańczona historia" czy ,,Kopciuszek:W rytmie miłości".Jestem miłośniczką takich filmów.Ale filmem ,który najbardziej pokochałam jest ,,Step Up'' - wszystkie części oraz ,,Szybcy i wściekli" - również wszystkie części.

2.Twoja ulubiona książka?
Kurczę ,nie jestem miłośniczką książek.Co jest naprawdę dziwne ,gdyż czytam na prawdę dużo - przeważnie blogi.Jedyne książki jakie czytam to biografie ;3.Dostałam od rodziców książkę ,,Zostań jeśli kochasz".Zamierzam ją przeczytać ,jeżeli mi się spodoba to dam Wam znać :)

3.Lubisz święta Bożego Narodzenia?Dlaczego?
Jasne ,że lubię!Lubię je przeważnie za tą wspaniała atmosferę.Wiecie...zasiadacie do stołu całą rodzinką i rozmawiacie o wszystkim ,dużo się śmiejąc.Uwielbiam śpiewanie kolędy!Co to za święta bez kolęd?No i są jeszcze prezenty.Tak na prawdę ,wolałabym spędzić miło ten wieczór z rodziną niż otrzymać prezent. :)

4.Jak sądzisz ,czy możemy być szczęśliwi bez osoby ,którą kochamy?
Nie wiem.To zależy od tej osoby.Jeżeli dana osoba nas wyzywa,ignoruje,wyśmiewa,traktuje nas okropnie ,a wie co do niej czujemy ,to powinniśmy pokazać ,że możemy być szczęśliwi i bez niej.Zaś jeżeli osoba ,którą kochamy nie zachowuje się w stosunku do nas wrednie to powinniśmy chociaż spróbować.

5.Czekolada czy baton?
Czekolada <3

6.Jak się nazywa Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
 ♥ Dawid Kwiatkowski  ♥ Justin Bieber ♥ Rihanna ♥
Nie wiem czy zaliczają się boysbandy ,ale kocham również ♥One Direction♥

7.Co jest Twoją pasją?
Kocham pisać opowiadania.Lecz ostatnio sprawia mi to ogromną trudność.Nie wiem czym to jest spowodowane...brak weny,szkoła,nauka?Nie wiem :/ Nie mam takiej większej pasji ,kocham pisać.Widzę ,że innym to się podoba ,a mi sprawia to radość.Robię to dla siebie ,jednocześnie ..można powiedzieć ,uszczęśliwiam innych.

8.Oglądasz jakichś YouTuberów?Jakich?
Hania Walker , lucyandlucy1 -to są dwa ,które śledzę na bieżąco - polecam :)
Jest jeszcze kilka ,ale nie będę już wymieniać.

9.Jakiego słowa używasz najczęściej?
kuźwa,spoko,lajtowo -moje bogate słownictwo xD

10.Twoja ulubiona piosenka?
Ja mam setki piosenek ,które słucham non stop.To jest naprawdę dużo pisania ,ale przeważnie słucham moich idoli (pytanie 6).No i jeszcze od czasu do czasu Seleny Gomez,Taylor Swift,Saszan,Sylwii Grzeszczak,Ewy Farenej,Ariany Grande......hahaha oj dużo tego jest.

11.Twój ulubiony kolor?
Niebieski ♥ 

Nominuję:

Pytania:
1.Jakie książki polecasz?Jaka jest Twoją ulubioną?
2.Skąd czerpiesz pomysły na bloga?
3.Dlaczego blog akurat o takiej tematyce?
4.Mówią ,że 'czas leczy rany' ,zgadzasz się z tym?
5.Oglądasz jakiś serial?
6.Twój ulubiony kolor?
7.Jakiej muzyki słuchasz?
8.Opisz swoje życie tytułem jakiegoś filmu/serialu.
9.Chcesz przytulić naprawdę piękną istotę stąpającą po ziemi i nagle uderzasz w lustro ,co mówisz/robisz/myślisz? xD
10.Dotychczas Twój największy przypał...
11.Lubisz żelki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz