niedziela, 14 grudnia 2014

WAŻNE!

Kochani nie wiem co mam zrobić :/
Mam straszną blokadę.Nie umiem i nie mogę napisać kolejnego rozdziału.
Jestem zasypana nauką i własnymi problemami.Nie mam w ogóle czasu na pisanie bloga.
Jeszcze do tego wszystkiego dołączyła moja wena ,która aktualnie wygasła.Nie mam zielonego pojęcia co może się dziać dalej.Planuję jeszcze ok.10 rozdziałów i zakończę opowiadanie.Ostatni rozdział mam już cały obmyślony w głowie ,ale nie wiem co ma dziać się w opowiadaniu TERAZ.
To jest chyba mój największy problem.
Mam do was jeszcze bardzo ważne pytanie:
Czy ktoś to jeszcze czyta?
Każdego to tu jeszcze zagląda proszę o pozostawienie śladu po sobie w postaci komentarza pod tym postem.
Proszę to dla mnie bardzo ważne.

10 komentarzy:

  1. Ja czytam.. Nie kończ tak szybko opowiadania.. :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czytam ;) I widzę, że nie tylko mi zabrakło pomysłów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam! I kocham tego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytam ! nie kończ bloga tylko zrob konkurs co moze stac sie opowiadaniu.. i np. wyslesz kartke tej osobie albo zadedykujesz rozdzial :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Albo też konkurs na rozdział lub nabór. Pewnie jest dużo osób które chciałoby z tobą pisać opowiadanie

      Usuń
  5. Byłam, jestem i zawsze będę! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna dobrze mowi zrob jakis konkurs co moze dziac sie dalej moze ktory pomysl wyda ci sie ciekawy i go wykorzystasz. Oczywiscie ze czytam Alicja

    OdpowiedzUsuń