niedziela, 22 marca 2015

Notka autorska

Kochani .....nawet nie wiem od czego zacząć :')
Jest mi bardzo przykro ,że to już koniec.Wyobrażacie to cobie?To już koniec.
Wszystko kiedyś się kończy.Pamiętam dokładnie dzień ,w którym założyłam tego bloga ,kiedy dodałam pierwszy rozdział -to było coś wspaniałego.
Pisanie tego bloga wiele mnie nauczyło.Jestem Wam wdzięczna ,bo pewnie ,gdyby nie Wy moja historia z blogiem zakończyła by się na pierwszej dziesiątce rozdziałów.
Dziękuję Wam za to ,że poświeciliście swój czas ,aby zajrzeć tutaj.Dziękuję za wszystkie miłe słowa ,za wsparcie.W skrócie mówiąc -ZA WSZYSTKO.
Wiem ,ze nie jesteście zadowoleni moją decyzją ,ale postarajcie się mnie zrozumieć.Nie będę tego tłumaczyć po raz kolejny.To by było bez sensu.Po prostu dziękuję tym ,którzy mnie rozumieją.
Niektórzy z Was sami piszą blogi i wiedzą ile trzeba włożyć w to wysiłku i czasu.
Zadajecie mi pytanie czy...-Będzie drugie ff?
Postanowiłam ,że tak.Będzie drugie ff.Cieszycie się?Nie chce tego tak po prostu zostawić.Zrobię sobie krótką przerwę.Miesiąc może dwa miesiące ,a potem wrócę! :D
Może zaczęła bym nawet i od razu publikować nowe opowiadanie ,ale są małe problemy.
Jakie?Otóż miałam 6 rozdziałów ,ale się usunęły.Nie mam pojęcia jak ,ale to mnie strasznie zniechęciło do dalszego działania.Wczoraj jak to zobaczyłam to aż się popłakałam.Jest mi strasznie przykro. :'( Jedyne co zostało to bohaterowie ,pierwszy rozdział i prolog.To na prawdę wielka strata.Nie umiem napisać tych rozdziałów tak jak wtedy.Będą troszkę gorsze niż wtedy ,ale zapewniam ,że i tak ciekawe fabularnie! :D
A więc podsumowując...........!
Drugie ff  będzie!Kiedy!?A kto tam wie? xD
W kwietniu albo w maju ;D Jeżeli chcecie zobaczyć cokolwiek z tego nowego ff -'No Control'
,mogę Wam to umożliwić.Chcecie? :)
Mogę Wam opublikować zakładkę 'Bohaterowie' -tam znajdziecie opisy bohaterów.Poznacie chociaż w jednej dziesiątej fabułę :)
Jeżeli jesteście chętni ,aby małym kroczkiem zapoznać się z nową fabuła to piszcie w komentarzach! :D Jeżeli większość osób będzie chętna to dodam może nawet dziś :)
Ale to zależy od Was :)
Kocham Was ,dziękuję ,ze byliście! ♥....
I mam nadzieję ,ze zostaniecie ze mną przy 'No Control'! ♥

Nie najlepsze ,ale starałam się ,aby jakoś to zdjęcie wyglądało! xD ♥
♥Ola i Dawid♥

4 komentarze:

  1. Jejjuu jak sie ciesze, że bd drugie ff <3
    Czekam aż opublikujesz bohaterów *,*
    K.K

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że będzie drugie ff. :D Trochę smutno, że to już się skończyło.. Ale pewne drugie będzie 1000 razy lepsze. Jeszcze pamiętam jak dedykowałaś mi 9 rozdział, bo miałam urodziny.. Jeszcze raz za to dziękuję. :* Już nie mogę się doczekać kiedy opublikujesz bohaterów nowego ff. :D ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Pamiętam, gdy sama założyłam swojego bloga, byłaś pierwszą osobą, której opowiadanie zaczęłam czytać regularnie. Założyłyśmy swoje blogi, "miej więcej w tym samym czasie". Wiesz, że teraz czuję się, jakbym to ja kończyła bloga,a nie ty? To straszne uczucie, przeżywam to razem z Tobą. Sama też mi to już mówiłaś i warto to przypomnieć, nasza 'przyjaźń' zaczęła się dzięki blogowaniu. Pasja łączy ludzi :) Wierzę w to, że jak my nie przestajemy się przyjaźnić, tak twoja historia na tym blogu się nie kończy. Powrócisz tutaj w wieelkim stylu. Te chwile wątpliwości i życie, stawiają wielkie nam wyzwania, a ty pomimo wszelkich trudności powrócisz do blogowania. Tyle godzin i rzeczy dla tego poświęconych, nie możesz zaliczyć dzisiaj do straconych. Zdobyłaś nas, umiejętności i wspomnienie, co dla innych może być tylko marzeniem. Nie poddajesz się wciąż walczysz, razem z nami, tych co z dumą możesz nazwać, dziś swymi czytelnikami.
    Kochamy Cię, nie zapomnij o tym Ola <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekujemy za tego bloga:( czekam na nastepny i juz dzis wyczekuje bohaterow! :)

    OdpowiedzUsuń