niedziela, 21 września 2014

Liebster Award #2 #3

Zostałam nominowana przez 
Dziękuję <3

1.Dlaczego założyłaś bloga?
Bloga założyłam rok po tym jak sama zaczęłam czytać różne opowiadania.Bardzo mi się to spodobało i pomyślałam ,,czemu by nie spróbować''?I tak oto tu jestem ;)

2.Jakie masz plany na przyszłość?
Sama nie wiem.To jest dość trudne pytanie jak dla mnie.Ja nie żyję przyszłością ani przyszłością.Ja żyję chwilą.Nie ważne co będzie-ważne aby być szczęśliwym. 

3.Gdzie poznałaś przyjaciół?
Ja z moimi przyjaciółmi znam się jeszcze z dzieciństwa.Pamiętam jak zawsze bawiliśmy się w chowanego czy berka.Była taka fajna wyliczanka ,ale kurcze jak na złość jej nie pamiętam. Ale wracając do pytania...Znamy się baaardzo długo.To nie są dwie czy trzy osóbki tylko taka cała paczka.Kocham tych moich wariatów! <3

4.Masz wrogów?
Nie.Nie mam wrogów.Ze wszystkimi się świetnie dogaduję.Jestem osobą przyjazną.Z każdym potrafię się dogadać. ;D

5.Jakie masz hobby poza blogowaniem?
Uwielbiam jazdę na desce <3

6.Kiedy założyłaś bloga?
Jakoś na początku tych wakacji ;*

7.Imiona rodziców?
Michał i Agnieszka

8.Kolor oczu?
Niebieski

9.Cieszysz się z nominacji?
Jasne ,że tak! I to nie wiesz jak bardzo <3

10.Jak spędziłaś dzisiejszy dzień?
Jest dopiero 13 ,więc mogę powiedzieć jak go spędzę....
Zjem śniadanie ,a raczej obiad i lecę z przyjaciółmi na miasto :D

11.Jak minęły ci wakacje?
Spoko.Tyle ,że za krótko.Ale nie ma co narzekać...lubię nasze odpały na lekcjach xD


Drugą nominację dostałam od
Dziękuję <3

1.Ile masz lat?
Już 14 ! :D 

2.Czemu blog akurat o takiej tematyce?
Przede wszystkim to chyba dlatego ,że Dawid jest moim idolem.A poza tym stwierdziłam ,że opowiadanie o nim było by fajne.Piszę ,a raczej pisałam też o One direction ,ale zawiesiłam jak na razie tego bloga.Może wrócę do pisania ,ale teraz skupiam się tylko na tym opowiadaniu ;*

3.Czy należysz do jakiegoś fandomu?Jak tak to do jakiego?
♥ Kwiatonators ♥ Beliebers ♥ Directioners ♥ Rihanna-Navy ♥
Kocham ich! <3

4.Kto jest twoim idolem?
Spójrz na odpowiedź wyżej ;)
Oni są moimi idolami! <3

5.Co cię zainspirowało do stworzenia bloga?
Inne blogi.Spodobało mi się to i sama zaczęłam pisać ;)

6.Czy masz jakiś wrogów?
Tak jak już wcześniej wspominałam....nie :)

7.Gdybyś mogła spędzić dzień z jakimś celebrytą kogo byś wybrała?
O kuźwa...nie wiem.To strasznie trudne...

8.Czy cieszysz się z nominacji?
Oczywiście! Dostając nominacje ,a nawet komentarze ,wiem ,że czytacie mojego bloga i ,że podoba Wam się to. To naprawdę ogromna motywacja :D

9.Kolor oczu?
Niebieski

10.Kolor włosów?
Jestem brunetką :)

11.Masz rodzeństwo?
Nie.


Moje pytania:
1.Ile masz lat?
2.Ile piszesz blogów?
3.Masz zwierzątko?
4.Skąd bierzesz pomysły na bloga?
5.Ktoś wie o twoim blogu?
6.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś to...?
7.Do jakich fandomów należysz? 
8.Jaki masz kolor oczu?
9.Opisz siebie jednym słowem.
10.Jak minęły ci wakacje?
11.Mówią ,że czas leczy rany ,zgadzasz się z tym?

Nominuję:

Przepraszam ,że dodaję taaak późno ,ale nigdy nie miałam czasu ,aby to napisać.
Ale wczoraj się zawzięłam ,że muszę to skończyć i tak oto dzisiaj już mogę Wam pokazać moje dwie nominacje :D
Ps.Rozdział pojawi się jutro między godzina 17:00-18:00

1 komentarz: